Prohledat tento blog

sobota 29. září 2012

Kočička mystifikátorka

Prostě mi to nedalo,dohromady to vypadá výborně,určitě by se líbilo i Josipu Plečnikovi.A to jsem spěchala,rozbila si telefon,nacimprcaprcuckypracky,upadl mi na schodech,co jsem spěchala po dlouhé době na trénink,to byl den,dnes mi nikdo nevolá,já na nikoho nemám číslo,to je paráda,v pondělí to musím na kyslíku vyřešit,jak je zase možné,že jsem neměla kontakty uložené v telefonu.Myslím,že rozbití telefonu signalizuje změnu,co byla nutná,telefon jsem jednou utopila,na Sázavě,tam na mně počkal,přes povodně 2002,pak ztratila sim kartu v Indii,neměla jsem sebou nabíječku,před asi 3 lety jsem přestože jen namočila,tak i přesto nenávratně utopila v toaletě,no a jeden jsem nechala v taxiku,nemohla jsem si zpátky zavolat.Ten nynější,zdánlivě chytrý telefon,mi zas tak dlouho nevydržel,ač navigace se kočičce chaotičce hodí.No,snad mně v kyslíku poradí,s úzdravou první technologické vymoženosti,co nezabírá místo a jdou z ní recyklovat vzácné kovy.
Cítím svobodu,byť velmi iluzorní,jen v oparu.Vytříbím to.

fotku nutno rozkliknout :-))

2 komentáře:

  1. Nadčasová stavba, jen co je pravda. Jojo, kdyby člověk zase místo navigace a jim podobným uměl zapnout intuici, to by kyslík čuměl..pcha!

    OdpovědětVymazat
  2. Nebyla jsem 3 dny na internetu, tudíž jsem vám nemohla odepsat. iPad? Podala jsem žádost na o.s. Život dětem...

    OdpovědětVymazat

Jste vítáni.